Acum, iata, aduc cele dintai roade din roadele pamantului pe care mi le-ai dat Tu, Doamne!" Sa le pui inaintea Domnului Dumnezeului tau, si sa te inchini inaintea Domnului Dumnezeului tau. (Deut.26:10)

Acest pasaj biblic scoate in evidenta sarbatoarea Sucot, sau Sarbatoarea Corturilor (Exod 23:16; Levetic 23:33-43).

Aceasta este o sarbatoare de toamna, celebrata la sfarsitul recoltei, timp in care poporul traia 7 zile in corturi, ca semn de multumire pentru roadele pamantului, dar si ca o aducere aminte de timpul peregrinarii si 

sederii poporului in corturi, in Pustiul Sinai (Levitic 23,43).

Biserica Betleem Orastie praznuieste acest eveniment stravechi cu multa dragoste si respect aducand inaintea Domnului din toate roadele pamantului pe care le punem inaintea Dumnezeului nostru.

Serviciul divin din seara zilei de 04.10.2015 va avea in vedere aceasta sarbatoare, multumind lui Dumnezeu pentru roadele binecuvantate ale pamantului

Si noi am fost sub autoritatea Faraonului acestei lumi, dar am fost rascumparati prin credinta in Domnul Isus Hristos iar acum, in calitate de cetateni ai Imparatiei Cerurilor, praznuim "Sarbatoarea Multumirii".

Dumnezeu asteapta recunostinta si multumirea noastra fata de eliberarea din pacat prin Isus Hristos si tot odata fata de roadele binecuvantate ale pamantului, ... dar mai asteapta ceva.

Dumnezeu asteapta sa fim roditori, iar Biblia ne vorbeste in felul urmator:
Nu voi M-ati ales pe Mine; ci Eu v-am ales pe voi; si v-am randuit sa mergeti si sa aduceti rod, si roada voastra sa ramana, pentru ca orice veti cere de la Tatal, in Numele Meu, sa va dea. (Ioan.15:16)
Roada Duhului, dimpotriva, este: dragostea, bucuria, pacea, indelunga rabdare, bunatatea, facerea de bine, credinciosia, blandetea, infranarea poftelor. Impotriva acestor lucruri nu este lege. (Gal.5:22)


Biserica Betleem Orastie, face o invitatie tuturor celor care doresc sa participe impreuna cu noi la "Sarbatoarea Multumirii", si va asteapta duminica 04.10.2015 ora 18 pentru a lua parte la acest servici divin dedicat multumirii. -A.G. 

"SARBATOAREA MULTUMIRII"

Posted on

29 sept. 2015